RSS Feed

Cine? Ce?

Posted on

Salut! Eu sunt Alina, tipa care scrie una alta pe acest blog. Aceasta este prima mea tentativă la a avea  un astfel de site, şi sincer sper să mă ţin de el. 🙂

Majoritatea articolelor pe care le veţi găsi aici vor fi despre reclame, design si câteva PR problems. Defapr… orice consider eu că este indeajuns de interesant am să public aici. Acest blog va fi mai mult un caieţel de notiţe pentru mine… că îmi este deja îndeajuns de greu să tot caut prin bookmark-urile mele (care au devenim mai nou o listă interminabilă  în care nu pot găsi niciodată nimic) şi prin intermediul acestui site o să reuşesc să găsesc lucrurile care îmi plac… mult mai uşor.

Sper să vă placă şi vouă carneţelul meu şi să vă ajute să aflaţi lucruri noi.

About undoi3

I'm a student

Lasă un răspuns

