RSS Feed

Oddvertising

Posted on

Hey.

Acum câteva zile căutam eu una-alta pe net (defapt mă documentam pentru o temă de care nu prea aveam chef) când mi-am amintit de un site pe care l-am văzut pe blog-ul unui coleg. Site-ul (http://molempire.com ) părea a fi plin de știri și imagini amuzante și atunci chiar simțeam nevoia să râd 😀

bun bun bun… și am început să click-uiesc până când am dat peste un articol intitulat 10 Freaky Pieces of Oddvertising. Aha… să înteleg că era vorba despre reclame amuzante? Yup! numai despre asta putea să fie vorba nu-i așa?! Și am început să le iau pe rând… nici nu am apăsat bine butonul Play până să îmi dau seama că aceste reclame nu erau defapt amuzante, ci doar…ciudate! Incredibil de ciudate!

Poftim o mostră de ciudățenie–-

Și o mostră de ciudat+amuzant –


About undoi3

I'm a student

Lasă un răspuns

