RSS Feed

Îndoctrinare

Posted on

Tribesourcing <– read this! It is very interesting.

Ok.Go.

Cu toții încercăm să facem parte dintr-un grup. Să găsim acei câțiva oameni care ne împărtășesc opiniile, melodiile favorite, cafenelele preferate, ce  mai, să fie ca noi, dar cu ceva în plus. Până la urmă oamenii sunt animale sociale care adoră să se afle în compania altora. Ăsta e adevărul. Și e știut de toată lumea. Inclusiv de companii. Și astfel începe povestea noastră.

Datorită acestei nevoi a oamenilor de socializare și a acestei tendințe de a se uni în *triburi* prezente în fiecare comunitate, companiile au realizat că se pot folosii de aceste fenomene pentru a-și crește profitul, notorietatea și alte cele.

Brandurile  mari (sau nu neapărat) încearcă să analizeze această tendință a oamenilor de a se unii în triburi cu scopul de a:

-descoperi cum evoluează piața

– afla cum gândesc anumite categorii de public

 -realiza cum pot ei să își modifice mesajul pentru a părea mai apropiați/atrăgători pentru anumite grupuri de oameni.

Până la urmă toate companiile, brandurile, încearcă să devină cât mai atrăgătoare pentru acele categoriile de public de care sunt interesate.

După părerea mea, toate brandurile încearcă să devină un lovemark. Vor să capteze inimile și mințile oamenilor și să-i transforme în fani devotați care să răspândească *dragostea* lor pentru brandul respectiv, în luuuume. Poate că nici o firmă nu o să declare acest lucru cu voce tare, dar cred că așa stă treaba.

Anunțuri

About undoi3

I'm a student

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: