RSS Feed

Nu inteleg de ce nu merge

Posted on

Ok. În ultimul timp a trebuit să lucrez foarte mult în Photoshop; trebuia să modific nişte imagini, să adaug puţin text, să schimb culori, chestii minore care, în mod normal, nu ar fi trebuit să dureze foarte mult.

Buuuuuun.

Desigur, pentru fiecare sarcină am avut şi un deadline şi miracolul suprem (fiindcă e vorba de mine) era că aveam aproape totul ( 90 %) gata la timp. Şi normal că înainte să fac ultimele modificări nu mă stresam prea mult. Mă gandeam ca „Meh, trebuie să schimb data de pe afiş, din 19 în 20… Nu o să dureze mult. Nu trebuie să mă grăbesc…” Ok. Problema a fost (şi mai mereu este) că eu nu am luat în considerare factorul „Shit Happens”! Şi când nu iau în considerare acest factor, apăi atunci SHIT HAPPENS!

Am păţit de toate. De la blocatul laptop-ului, la blocatul programului, apoi la erori de toate felurile ( că nu are Photoshop-ul destul spaţiu unde sa salveze imaginea în format PNG, deşi aveam 90 gb liber) de la erori bruşte fără explicaţie, (unknown error) etc.

Mă bucur că acum am terminat toate afişele/flyere/stickerele şi nu mai trebuie să folosesc programul! Până săptămâna viitoare…

About undoi3

I'm a student

Lasă un răspuns

