RSS Feed

O poza pe zi

Posted on

Astăzi am dat peste un video pe youtube în care o tipă și-a făcut câte o poză pe zi timp de aproape 5 ani… și am văzut cât de mult se poate schimba o persoană într-un interval de timp atât de scurt (părerea mea). După ce am văzut video-ul m-am decis să mă uit peste pozele cu mine care le avem pe laptop. Adevărul e că nu am foarte multe, fiindcă îl am doar de 2 ani… dar totuși am văzut câteva schimbări. Peisaje diferite, ok da. Dar mi-am dat seama că nu prea am călătorit prea mult în ultimi 2 ani, comparativ cu anii de liceu.

Freza… mda… A fost ok la început (loved it) și pe măsură ce avansam prin folderele de imagini începeam să mă gândesc” DE CE TE-AI TUNS? trebuia să âl lași așa, grrrr!”

Bun, și dacă tot sunt de părere ca nu am destul timp liber și așa, m-am hotărât că ar fi fain să încep și eu un asemenea proiect. O poză pe zi.

About undoi3

I'm a student

Lasă un răspuns

