RSS Feed

Adevărul este că …

Posted on

Adevărul este că TREBUIE să scriu despre (fenomenul/strategia/analiza, whatever-ul) Longtail. Și adevărul e că nu îmi place.

Nu am nimic cu subiectul, și nici cu domnul profesor pentru că ne-a dat ca tema să scriem despre el… problema e undeva la mine. Adică, intru pe google, dau search, găsesc câteva site-uri pe subiectul ăsta și… citesc, recitesc și NOTHING HAPPENS. Nu mă uimește, nu mă atrage, nu mă determină să vreau să scriu ceva interesant despre longtail… Nu știu ce am, dar pur și simplu nu pot să scriu. Dar de citit vreau să dovedesc că am citit! M-am informat!

Pe acest site, domnul *Krumel* folosește de mult prea multe ori cuvântul *conversii*.

And of course, dragul de wikipedia mi-a fost cel mai de ajutor ca să înteleg *fenomenul*.

Poza asta cred că explică cel mai bine ce înseamnă longtail. Din câte am reușit să îmi dau seama, termenul se referă la faptul că numărul de tag-uri alăturate unui post crește șansele ca acel post să ajungă mai repede la utilizatorul de internet. Exemplu: dacă eu vreau să îmi cumpăr o placă noua de păr,nu am să scriu pe Google doar cuvântul *placă* fiindcă cine știe ce o să găsesc. Mai bine scriu *placă de păr*, sau, dacă vreau și mai multe rezultate, și o selecție mai amănunțită și apropiată de nevoile și posibilitățile mele, atunci am să scriu: *placă de păr ieftină Philips în Arad*. Cel puțin asta am înțeles eu…

Și uite dinozaurul simpatic pe care l-am găsit peste tot:

About undoi3

I'm a student

Lasă un răspuns

