RSS Feed

Sărbătorile vin, sărbătorile vin, sărbătorile vin

Posted on

Imediat e Decembrie și vine Crăciunul, defapt, dacă e să mă iau după toate produsele de sezon care au apărut în magazine (încă din octombrie!) Crăciunul e deja aici!

Am fost acum cîteva zile in mall-ul din Timișoara și am văzut un magazin plin-plin de moși de craciun, braduleți și alte cele… Plus că din Kaufland poți să iți cumperi de pe acum un brad de plastic… așa ca să nu te ia moșul prin surprindere. Ok, nu ar trebui să par șocată. Pentru vânzători și producătorii de tot felul de produse, Craciunul a ajuns să însemne ceva mult mai mult decât o simpla sărbatoare religioasă. E un câmp de luptă dintre un producător și rivalul său pentru supremația pe piață, sau altfel spus, locul lor în mințile cumpărătorilor. Am ajuns să ȘTIU că dacă vreau să îmi cumpăr mai repede un set nou de globuri (ca să evit agitația din Decembrie) pot să ma duc liniștită, incă de la începutul lui octombrie, în Kaufland fiindcă sigur acolo o să găsesc. Nu sunt prea sigură de Billa, dar de Kaufland sunt 100% sigură.

Și din cauza asta apar toate produsele de Crăciuni așa de repede în magazine… pînă la urmă e cerere și ofertă. Dacă populația vrea globuri în octombrie apăi o să aibe globuri în octombrie!

Recent o prietenă a postat pe facebook că a văzut la TV prima reclamă din acest an, cu sărbătorile de iarnă. Și cu ironie a subliniat că: *evident era de la Coca-Cola*… iar atunci mi-am dat seama cât de indoctrinată sunt fiindcă instant mi-am amintit o reclamă coca-cola din copilărie, pe care, inconștient am ajuns să o asociez cu Crăciunul.

Și anume:

 

 

 

 

About undoi3

I'm a student

Lasă un răspuns

