RSS Feed

„S-au sinucis” pentru Roșia Montană

Posted on

Am observat că m-a lovit boala scrisului mult, așa că am decis să mă potolesc și să mă rezum la doar câteva rânduri.

Acum câteva luni am ales să mă abonez la un site, și anume THINK OUTSIDE THE BOX . Am ales să fac acest lucru din 2 motive stupide: am citit un singur articol (era destul de interesant) și mi-a plăcut denumirea site-ului. De atunci nu am reușit să găsesc alt articol care să îmi placă fiindcă toate ofereau foarte puține informații și până la urmă ajungeam tot la bunul Google care avea mult mai multe să îmi ofere.

Dar azi am dat peste un articol care mi-a plăcut. Nu pentru cea ce conținea, fiindcă din nou informațiile erau puține și a trebui să caut și pe alte site-uri, ci fiindca a reușit să ma fraierească. Articolul se numea astfel : *Sute de tineri „s-au sinucis” în masă cu cianură. *

Am primit notificarea pe facebook, am citit repede titlul și  prima parte din articol (că doar atât era afișat) și în secunda doi am și deschis site-ul să aflu *de ce s-au sinucis nebunii aia*. Abia după ce am citit tot articolul am ajuns să observ ghilimele de la „s-au sinucis”.

Iar am picat de fraieră fiindca m-am lăsat fermecată de denumirea unui articol…

 

About undoi3

I'm a student

Lasă un răspuns

