RSS Feed

Mie îmi plac reclamele amuzante

Posted on

Ţie nu?

Eu stau la cămin și din păcate nu am televizor, dar când sunt acasă, primul lucru pe care îl fac atunci când ajung in cameră e să îmi aprind televizorul. Nu-l aprind ca să mă uit la știri sau la vre-un serial…ci doar așa, ca să am ce asculta (zgomot de fundal) în timp ce îmi desfac bagajul și etc.

Bun.

Și după ce îmi scot toate chestiile din bagaj și îmi bag laptopul în priză, mă așez liniștită în pat și caut ceva de urmărit la TV. Și nu crezi că exact atunci pe absolut toate posturile sunt reclame?! În ultimul timp am observat că reclamele de la tv au devenit cât de cât acceptabile (gen Maximia and such) dar mai apar și excepții … (nu am reușit să găsesc video-ul cu reclama care apare la tv, dar despre KRUK e vb)

Anyways.

O reclama foarte amuzanta dar care nu am văzut-o încă la tv, dar cine stie poate o copiază românii noștri mai târziu 🙂

 

About undoi3

I'm a student

Lasă un răspuns

