Black Friday

Posted on

A fost la americani.

Am văzut ieri la TV un reportaj despre un caz interesant care a avut loc in S.U.A. cu ocazia reducerilor.

”Marea îmbulzeală din magazine nu a fost ocolită, în acest an, şi de evenimente mai puţin plăcute. O cumpărătoare a folosit spray lacrimogen pentru a-şi face drum într-un supermarket din Los Angeles. În urma acestui incident 20 de oameni au fost răniţi, iar femeia a fost reţinută de poliţie. ” publika.md

Mi se pare un lucru foarte trist că unii oameni au ajuns să recurgă la astfel de metode doar pentru a economisii câțiva bani… Nu vreau să spun că mie nu îmi plac reducerile și că nu mă bucur atunci când dau doar 20 lei pe o bluză care inițial costa 60 lei, dar toată nebunia până la un punct!

Tot ieri a trebui să mă duc până în mall-ul din Arad și am văzut acolo un banner care anunța că pe data de 30 Noiembrie va avea loc NOAPTEA REDUCERILOR… sunt curioasă cum va decurge seara aceea…

About undoi3

I'm a student

Lasă un comentariu