RSS Feed

Give a little mmmmm to me

Posted on

Asta e ca un fel de continuare de la postul precedent…

Sunt de părere că unele produse se pot promova la Tv prin intermediul unor reclame care sunt cât-de-cât ”sexy” dacă asta le ajută să se vândă mai bine… dar doar UNELE produse.

În categoria de ”unele” ar intra: (desigur) Lavazza, Givenchy, AXE, Kreskova, Paco Rabanne etc. Dar în mod sigur nu ar intra Kider Bueno!

În mintea mea, Kinder Bueno e pentru copii, de unde și denumirea produsului ”Kinder”. Nu am nimic cu cei de la Kinder (sau Ferrero) că au dorit să își relanseze produsul și să îl adreseze și pentru un public mai matur… dar măcar dacă ar fi schimbat ambalajul ca să nu arate ca și celelalte dulciuri pentru copii!

… E beyond wrong când mă uit la reclamele noi de la Kinder Bueno și mă gândesc că poate sunt pentru un parfum, cafea sau pentru ciocolata Kandia… dar apoi Hopa! Kinder something… 😐

Nu e de mirare ca produsul nu e prezent pe site-ul oficial al celor de la Kinder.ro…

Give a litle mmm to me, and I’ll give a little mmm to you – Kinder Bueno

About undoi3

I'm a student

One response »

  1. Nici eu nu i-am inteles pe astia cu reclamele lor la Kinder Bueno. Dar cum „sexy” vinde, ma gandesc ca asta e tot ce conteaza.

    Răspunde

Lasă un răspuns

