RSS Feed

Y U NO SNOW?!

Posted on

Eu m-am născut primăvara, atunci când iarna începea să dispară, când zăpada se topea și soarele iși facă din nou simțită prezența.

 I am not a winter person.

Eu nu mă agit la geam când alții mă anunța că ”NINGEEEE!„

Eu nu fug în magazine să cumpăr încă din octombrie globuri și tot felul de reni și moși din pluș sau ciocolată.

Eu nu zâmbesc până la urechi atunci când aud în absolut toate supermarket-urile în care mă duc, colinde.

Sincer mi-ar plăcea… să am acel winter feeling, dar nu l-am avut niciodată… sau îl am, dar durează numai din 23 decembrie până în 27 decembrie… nu foarte mult dar e acolo!

Dar la unele chestii chiar nu pot să rămân rece. 🙂

O prietenă a postat pe facebook următorul mesaj ”Search „let it snow” on Google :)”. Normal că m-am gândit că poate o să fie ceva asemănatorul cu ce se întâmplă daca scrii la search ”who is the cutest” așa că am făcut ce spunea fata și am scris let it snow și am apăsat enter.

Și a început să ningă pe ecran! Dar nu așa fals, ci treptat… și încetul cu încetul începea să înghețe ”ecranul”…

În secunda aia toată am fost AWWWWW!

 

About undoi3

I'm a student

Lasă un răspuns

