RSS Feed

Asta când s-a mai întâmplat?

Posted on

Nu am mai trecut pe acasă (ARAD) de aproximativ 2 săptămâni, iar când m-am întors în weekend am desoperit că foarte multe s-au schimbat. Din păcate încă nu am reușit să vizitez centrul și să văd pe ce anume a cheltuit primăria 70.000 euro cu ocazia sezonului rece și a apropierii Crăciunului… dar am trecut printr-o zonă prin care nu îmi face niciodată plăcere să trec… zona C.E.T.!

Pe aici sunt 2 treceri la nivel cu calea ferată una lângă alta și de multe ori am avut ”norocul” să stau și o oră în trafic… (vara e o adevărată plăcere să stai în mașină, în mijlocul câmpului, blocată la mijlocul coloanei, fară să poți scăpa…)

De mult timp tot am auzit zvonuri că se vrea construirea unui pasaj peste liniile de calea ferată însă nu am crezut niciodată că întradevăr se va realiza ceva…  Mare mi-a fost surpriza când mă întorceam acasă de la METRO, și am văzut, HOPA, piloni!! Și nu doi-trei! 10-11! Toți! de la cei mai mici la cei mai mari! Și încă se mai lucra la ei, fiindcă, deși ploua afară, muncitorii umblau pe acolo (în stilul românesc, dar meh, erau acolo în ploaie…).

Două săptămâni am lipsit și deja au construit pilonii? Apăi, până la Crăciun se și plimbă Boc cu paharul pe capotă pe noul pasaj!

Bravo Arădenii mei 😉

 

About undoi3

I'm a student

Lasă un răspuns

